ECO4US es va llançar com a nova marca el març del 2024. El redisseny de la identitat corporativa empresarial, acompanyat d’una nova web , responen a la redefinició del propòsit de nostra empresa per posicionar-nos en la gestió de tot tipus de residus, com es pot llegir en aquest post .
Compromesos amb el nostre equip i conscients del valor de totes les persones que el conformen per dur a terme la nostra missió i assolir la nostra visió de ser líders al sector de la gestió de residus industrials a Catalunya, vam voler celebrar conjuntament la presentació de la nova marca i del projecte ECO4FOREST .
Amb aquest objectiu, l’equip complet d’ECO4US (al voltant de 60 persones) ens vam reunir el dia 19 del mes d’abril a la Masia La Torre del Gall, a Sant Cugat Sesgarrigues. Una jornada festiva, de construcció d’equip, en què es van trobar per primer cop tots els col·laboradors de l’empresa, des del personal de magatzem a administració, logística, comercial i direcció.
La trobada va començar a les 13h amb una presentació curta sobre el propòsit d’ECO4US, la nova marca i els seus valors, i el nostre nou lema “Treballem per a tu, transformem per al medi ambient”. També es va presentar el projecte ECO4FOREST, que té com a finalitat la reforestació de boscos a tot el món i, en especial, al litoral català, a través de Tree-Nation i el projecte Arba sistema litoral, amb l’ajuda dels nostres clients.
A més d’aquestes presentacions, a l’esdeveniment es va oferir un dinar amb diferents punts de self service i amenitzat amb música punxada per un discjòquei, i va acabar amb una sessió de ball i el sorteig de diversos regals entre els participants.
A la cloenda de la celebració hi va haver premi per a tots els assistents, consistent en un pack que incloïa regals corporatius com una tassa, llibreta i bolígraf i un “bombó” farcit de flors silvestres per ser plantat, tot això en una bossa de roba amb la marca ECO4US.
L’èxit de la trobada va ser rotund i la direcció d’ECO4US ha decidit que es converteixi en un esdeveniment periòdic per comunicar novetats i celebrar els èxits corporatius de manera anual, en un format que s’anirà actualitzant segons les necessitats de cada edició.
“El millor de la trobada de presentació de la marca va ser l’esperit de cohesió d’equip que es va generar entre tots els assistents, ja que era la primera vegada que ens reuníem tots sota el paraigua de la nova marca”, explica Oliver Martínez, director d’ECO4US. “Persones dels diferents departaments, de nacionalitats distintes i provinents de cultures diverses es van unir per conèixer el nostre nou enfocament corporatiu i també per compartir el futur il·lusionant que ens espera”. “Va ser tot un èxit, per la qual cosa esperem poder organitzar noves edicions els propers anys”, conclou.